loading...
هفتمی ها
ارسلان بازدید : 37 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خدا

سوالات درس دوم اجتماعی

(من مسئول هستم)

سوالات جای خالی:

1.ما در روابطی که با دیگران برقرار می کنیم دارای حقوق متقابل هستیم.

2.همراه با هر حق،مسئولیت ها و تکالیفی وجود دارد.

3.همان طور که حقوقی داریم،مسئول هم هستیم.

سوالات تشریحی:

1.مسئولیت یعنی چی؟

مسئولیت یعنی وظایفی که هر یک از ما بر عهد داریم.

2.چه وقت به کسی میگوییم مسئولیت پذیری یا مسئولی است؟

وقتی فردی وظایف و تکالیف خود را به خوبی انجام دهد میگویند او فرد مسئولی است.

3.من نسب به چه کسانی مسئول هستم؟
1.من در نزد خدا مسئول هستم

2.من نسبت به خودم مسئول هستم.

3.من نسبت به دیگران مسئول هستم.

4.من نسبت به محیط زندگی خود و عالم آفرینش مسئول هستم.

منبع:هفتمی ها-7tomiha.rozblog.com

حتما اگه خواستید کپی کنید خواهشا این طور باشه منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام ارسلان هستم و 13 سالمه Hi My Name Is Arsalan And thirteen Eyers Old
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی این وبلاگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 6,784
  • کدهای اختصاصی

    نمایشگر آمار آلکسا

  • کد نمایش افراد آنلاین